Teslimat Bilgileri

Ödeme ve Teslimat

 

1) Kayit islemlerinizin onaylanmasi sonrasi size iletecegimiz hesap numaralarimiza yapilacak Banka Havalesi veya EFT (Elektronik Fon Transferi) ile odemenizi gerceklestirebilirsiniz.

 

2) Sitemiz üzerinden kredi kartlarınız veya sanal kartiniz ile gerceklestirebilirsiniz. Online ödemelerinizde siparişiniz sonunda kredi kartınızdan tutar çekim işlemi gerçekleşecektir. Muhtemel sipariş iptali veya stok sorunları nedeniyle sipariş iptallerinde kredi kartınıza para iadesi 3 iş günü içerisinde yapılacaktır.

 

3) Sipariş Bedeli İadesi 

Siparişlerinizin olası sebeplerle iptali durumunda; GRD Paslanmaz Celik Metal Ins.San. ve Tic. Ltd.Sti. üç iş günü içerisinde ürün bedelini hesabınıza ve/veya kredi kartınıza iade eder. Ancak, banka hesap bilgilerinizi ve/veya kredi kartı bilgilerinizi doğru ve eksiksiz olarak şirketimiz finans yetkililerine bildirmeniz gerekmektedir. 

 

4) Teslimat 

Sipariş etmiş olduğunuz ürünleri 1 is günü icerisinde  kargoya teslim etmeye gayret ediyoruz. Ozel olcu kesim talepleriniz dogrultusunda  hazirlanacak ürünler için kargo teslim süresi degisiklik gosterebilmektedir. Muhtemel teslimat suresi hakkinda size bilgi verilecektir. 

 

Ürün teslimatının aksamadan gerçekleştirilebilmesi için lütfen gün içinde bulunduğunuz yerin adresini teslimat adresi olarak bildiriniz. 

 

Talepleriniz sipariş sonunda belirlemiş olduğunuz teslimat tipine göre hazırlanmak üzere işleme alınacaktır. İstanbul merkezli şirketimizden ürünler XXXXXXXX kargo firmasıyla gönderilecektir. Siparişleriniz onaylandıktan sonra en geç 2 (iki) iş günü sonunda Kargo firmasına teslim edilir. 

Müşteri temsilcimize danışarak değişik teslimat şartları konusunda görüşebilirsiniz. Kargo teslimatlarımiz sadece Türkiye için geçerlidir

 

5) Ödeme Takibi 

Söz konusu sistem herhangi bir sorun nedeni ile işlemi gerçekleştiremiyorsa ödeme sayfası sonucunda ziyaretçimiz bu durumdan haberdar edilmektedir. 

Belirtilen adreste herhangi bir hata durumunda teslimatı gerçekleşemeyen sipariş ile ilgili olarak siparişi veren ile bağlantı kurulmaktadır.

Ziyaretçimiz tarafından belirtilen e-posta adresinin geçerliliği siparişin aktarılmasını takiben gönderilen otomatik e-posta ile teyit edilmektedir. 

Teslimatın gerçekleşmesi konusunda müşteri kadar kredi kartı sistemini kullandığımız bankaya karşı da sorumluluğumuz söz konusudur. 

 

Lütfen dikkat ediniz!

 

Sevkiyat sırasında zarar gördüğünü düşündüğünüz paketleri, teslim aldığınız firma yetkilisi önünde açıp kontrol ediniz. Eğer üründe herhangi bir zarar olduğunu düşünüyorsanız kargo firmasına tutanak tutturularak ürünü teslim almayınız. 

Ürün teslim alındıktan sonra kargo firmasının görevini tam olarak yerine getirdiği kabul edilmektedir. 

Ürün hasarlı ise: Hazırlamış olduğunuz tutanağı en kısa zamanda 0212 486 04 03 numaralı fax’a gönderin ve durumu ofis@grd-steel.com mail adresine bildiriniz. 

 

Bu işlemleri gerçekleştirdiğiniz takdirde paketinizle ilgili çalışmalara başlayarak, en kısa zamanda teslimatın tekrarlanmasını sağlayacağız.

Bu e-posta içinde ürünü neden iade etmek istediğinizi kısaca açıklarsanız ürün ile ilgili çalışmalarımızda bize yardımcı olmuş olursunuz.